تعمیر ترمودیسک یخچال اسنوا

تعمیرات ترمودیسک یخچال فریزر اسنوا

تعمیر ترمودیسک یخچال اسنوا

ترمودیسک یخچال اسنوا یک قطعه کوچک و کاربردی می باشد که در کنار یا روی اواپراتور یا کویل سرمایشی یخچال اسنوا قرار می گیرد. از ترمودیسک جهت قطع و وصل برق المنت باتوجه به دمای اواپراتور استفاده می‌شود. وظیفه ترمودیسک راه اندازی سیستم برفک زدایی یا دیفراست می باشد در حقیقت در راستای تحقق این هدف ترمودیسک در دمای معینی برق را وصل و در دمای دیگر برق را قطع می‌کند.

لوازم خانگی اسنوا ( Snowa ) ساخت کدام کشور است ؟

اسنوا مخفف اسم شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان و زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب می باشد. اسنوا درسال 1385 در شهرک صنعتی مورچه خورت  با مساحت 25000 متر مربع احداث شد. این شرکت کار خود را با تولید اجاق‌ گاز و کولر آبی آغاز کرد اما بعدها با استقبالی که از محصولات آن شد ، لوازم خانگی دیگری را نیز به خط تولید خود اضافه کرد. شرکت لوازم خانگی اسنوا ، قطعات از پیش ساخته شده محصولات لوازم خانگی را از کشورهای دیگر وارد کرده و در ایران مونتاژ می کند که مسلما غالب قطعات وارد شده از کشور چین می باشد. از مهم‌ترین اهداف گروه صنعتی انتخاب می‌توان به تلاش برای فراهم آوردن زمینه‌ های آسایش و رفاه برای شهروندان ایرانی با تولید و عرضه لوازم‌خانگی پیشرفته اشاره داشت.

تعمیر یخچال اسنوا در مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

به تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا نیاز دارید؟ پیش از هر کار با مرکز تعمیرات تخصصی ساید بای ساید این برند تماس بگیرید. اسنوا برندی ایرانی است. گرید انرژی A دارد. محصولات ساید بای ساید آن پر طرفدار است. موتور اینورتر دیجیتال دارد. نمایشگر ال ای دی، عملکرد غیر فعال سازی خودکار، سیستم هشدار باز بودن در، فیلتر آب، نمایش دما و … سیستم‌های خاص یخچال‌های این برند است. با تمام این موارد و همه تمهیداتی که برای راحتی و آسایش مصرف کننده اندیشیده شده باز هم مانند هر وسیله  برقی دیگری ممکن است نیاز به عیب یابی و تعمیر پیدا کند. در این صورت تنها مراکز تعمیر تخصصی ساید بای ساید اسنوا امکان عیب یابی و تعمیر این دستگاه‌ها را خواهند داشت. دنیا سرویس به عنوان مرکز تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شما است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , چادر لمینت , سایبان مغازه , لینک شما در اینجا