ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی بکو

مرکز-تعمیرات-لوازم-خانگی-دنیا-سرویس

هر زمان که یکی از لوازم خانگی تان که برند بکو دارد دچار مشکل شود احتمالا شما به دنبال بهترین مرکز ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی بکو خواهید گشت تا فرآیند تعمیر دستگاه تان را به سرعت در دست اقدام قرار دهد. ما در این مقاله سعی داریم تا با مرور تاریخچه ای مختصر از این برند محبوب تولیدکننده لوازم خانگی و معرفی معیارهای با اهمیت در انتخاب بهترین نمایندگی یا مرکز تعمیرات تخصصی این برند ، راهنمای جامعی را در راستای انجام بهترین انتخاب ممکن پیش روی شما قرار بدهیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

 آشنایی مختصر با تاریخچه برند بکو :

بکو ( Beko ) یک شرکت تولیدکنندهٔ لوازم خانگی ترکیه‌ای و یکی از برندهای آرچلیک است که توسط کوچ هولدینگ مدیریت می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۶۷ در استانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد.بکو در سال ۲۰۰۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد. در ژانویه ۲۰۰۵ بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت وستل بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ تصمیم گرفته شد که بکو با شرکت آرچلیک ادغام شود. هم‌اکنون تعدادی از محصولات آرچلیک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی با برند بکو ارائه می‌شود.

عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی بکو در دنیا سرویس :

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو ( نمایندگی تعمیر یخچال بکو ، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بکو ، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو و … ) در حقیقت یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات پس از فروش محصولات این برند می باشد که از کادری مشتمل از تکنسین ، سرویس کار و تعمیرکار لوازم خانگی بکو بادانش و مجرب ( تعمیرکار یخچال فریزر بکو ، تعمیرکار ساید بای ساید بکو ، تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو و … ) بهره می برد که عیب یابی لوازم خانگی بکو ( عیب یابی یخچال فریزر بکو ، عیب یابی ساید بای ساید بکو ، عیب یابی ماشین لباسشویی بکو ) زیر نظر آنها به شیوه کاملا اصولی صورت می پذیرد و این افراد همچنین آمادگی دارند تا تعمیر لوازم خانگی بکو ( تعمیر یخچال بکو ، تعمیر یخچال فریزر بکو ، تعمیر ساید بای ساید بکو ، تعمیر ماشین لباسشویی بکو ) شما را به صورت صد در صد تخصصی در کوتاهترین زمان انجام دهند.

چرا بهتر است دنیا سرویس را برای ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی بکو خود انتخاب کنیم ؟

دنیا سرویس مرکز عیب یابی و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی در پرتو استخدام نیروی کار مستعد از جمله تکنسین های با دانش ، سرویس کاران با تجربه و تعمیرکاران متخصص ( تعمیرکار یخچال فریزر ، تعمیرکار ساید بای ساید ، تعمیرکار ماشین لباسشویی و … ) که هر یک به صورت تخصصی بروی ایرادیابی فنی ( عیب یابی یخچال ، عیب یابی یخچال فریزر ، عیب یابی ساید بای ساید ، عیب یابی ماشین لباسشویی و … ) و سرویس تخصصی ( تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال فریزر ، تعمیر ساید بای ساید ، تعمیر ماشین لباسشویی و … ) تنها یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی در جهان مشغول به فعالیت می باشد. آمادگی دارد تا در 365 روز سال ، 7 روز هفته و در طول 24 ساعت شبانه روز به صورت صد در صد تخصصی به عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی شما بپردازد.

ویژگی متمایز کننده این مرکز تعمیراتی با سایر مراکز خدمات دهنده مشابه دقیقا در همین ارائه خدمات به صورت تخصصی می باشد که سبب می شود تا ما به شما توصیه نماییم که در صورت خرابی هر یک از لوازم خانگی تان بهتر است دنیا سرویس را برای ایرادیابی و سرویس آن انتخاب کنید. زیرا با سپردن دستگاه تان به مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی ، از هر نظر می تواند خیال و خاطر شما جهت انجام عیب یابی اصولی در راستای شناسایی ایراداتی که موجب خرابی دستگاه شده اند و همچنین سرویس فوق تخصصی دستگاه در راستای کاهش هزینه های تعمیراتی و بازگشت عملکرد صحیح دستگاه ، مطابق روز اولی که آن را خریداری کردید ، راحت شود.

فرآیند رسیدگی به درخواست ایرادیابی و سرویس لوازم خانگی بکو در دنیا سرویس:

  1. ثبت درخواست الکترونیکی در سایت دنیا سرویس و یا تماس تلفنی با پشتیبانی
  2. ارجاع درخواست شما به نزدیک ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی بکو
  3. تماس سرویس کار با شما جهت ارائه مشاوره فنی و هماهنگی مراجعه به محل
  4. مراجعه تعمیرکار به محل شما و ایرادیابی تخصصی مشکلات و عیوب دستگاه
  5. ارائه یک گزارش از دلایل خرابی ، راه های بر طرف کردن مشکل و هزینه
  6. تعمیرات تخصصی دستگاه در کوتاهترین زمان با بالاترین کیفیت توسط تعمیرکار
  7. تحویل دستگاه به صورت سالم به شما و اتمام فرآیند تعمیر لوازم خانگی بکو
  8. آغاز یک رابطه دوستانه پایدار میان ما و شما با ارائه تضمین خدمات ارائه شده

مطالب مرتبط


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , چادر لمینت , سایبان مغازه , لینک شما در اینجا